Sjuklingar

Precis i tid tills storebror blev frisk så blev jag och lillebror dåliga. Usch och fy! Stackars lillen rosslar och hostar. Än så länge har vi iaf undvikit nästäppa, alltid något. Men det betyder ju att de inte blivit så värst med sömn denna veckan heller och jag vet faktiskt inte hur mycket mer jag orkar. Har inte sovit en hel natt på ett halvår och de senaste veckorna har jag snittat allt mellan 1 och 5 timmar uppdelat på en natt. Natten till idag var inget undantag. Var uppe med lillen till kl 04 när han tillslut fick ro. Sedan vaknade han 06.30 men då fick maken ta honom. Och så sjuk på det. Ni hör ju viljen misär det är 😀 Mycket klag men det får man ibland. 

Storebror är ju frisk och har varit på föris hela veckan och är tillbaka till sitt vanliga glada jag. Underbart! Idag är han hos farmor så mamma får vila lite. Mycket roligare för honom med en pigg farmor än en trött och sjuk mamma som måste kånka runt på lillebror hela tiden. 

Bröderna ”leker” 💚

Kommentera

